بهترین ها و جدیدترینها
از تمامي موضوعات بازديد كنيد.با تشكر. نظر يادتون نره!
 
 
شنبه 1 فروردين 0برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : بهنام

                                  

وقتی دانشمندان علوم اعصاب فعالیت مغز را در طول یک آزمایش تصمیم‌گیری ساده بررسی کردند، متوجه شدند که افراد معمولاً 10 ثانیه قبل از اینکه آگاه شوند تصمیم گرفته‌اند، تصمیم می‌گیرند.

در این مطلب ۹ روش را به شما معرفی می کنیم تا تصمیم های بهتری در موقع خواص بگيرند:

چطور می‌توانیم امیدوار باشیم که تصمیم درست گرفته ‌ایم؟

در واقعیت وضعیت به این بدی نیست، ما هر روز تصمیماتی در زندگیمان می‌گیریم. دنیا تغییر می‌کند و احساس می‌کنیم که کنترل آن را به دست داریم.
خوشبختانه علم اعصاب و روان ما را از نواقص و کمبودهای مغز انسان آگاه کرده است. با دانستن این ضعف‌ها، می‌توانید از یک استراتژی ساده برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.

تمام متن در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 22:31 ::  نويسنده : بهنام

 

اکثر ما وقتی تبلیغات تلویزیونی و مجلات را در مورد روش‌های سفید کردن دندانها می‌بینیم به فکر می‌افتیم که در این زمینه اقدامی بکنیم و در نتیجه لبخندی زیبا داشته باشیم اما گاهی نگران اثرات سوء این روش‌ها هستیم.

تمام متن در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 20:14 ::  نويسنده : بهنام

 بر اساس تازه ترین تحقیقاتی که در فنلاند انجام شده، افرادی که تنها هستند در مقایسه با کسانی که در کنار خانواده زندگی می کنند، ۸۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی قرار می گیرند.

تمام متن در ادامه مطلب.... 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : بهنام

                                

اگر دوست دارید هنگامی که مقابل آینه ایستاده اید و به شانه کردن موهای خود مشغول هستید، از برق و زیبایی موهایتان به وجد بیایید؛ رعایت نکاتی را که می تواند کمک بسیاری به این امر بکند در برنامه زندگی خود قرار دهید.....

تمام متن در ادامه مطلب....
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : بهنام

                                  

زندگی روزمره و پر استرس سبب می‌شود تا زمان کمتری را صرف مراقبت از پوست خود نمایید، در نتیجه پوست شما بتدریج نازکتر شده و چین .....

براي خواندن تمامي مطلب به ادامه مطلب برويد....



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

داستان __جواب منطقي__ دانلود آلبوم جديد متين دو حنجره با نام "دلشوره " داستان كوتاه و زيباي: انسانيت، ساده يا پيچيده دانلود نرم افزار Internet-Download-Manager 6.11 _ كرك شده دانلود آهنگ جديد ابي و شادمهر بانام روياي ما دانلود آهنگ جديد مسعود سعيدي با نام مثبت دانلود آهنگ جديد سعيد شهروز با نام لحظه عشق دانلود آهنگ جديد مهدي يراحي بانام به من نگاه كن دانلود آهنگ جديد پارسا چيليك با نام عاشقتم خدا دانلود آهنگ جديد بسيار زيباي محمد بيباك و رادسين با نام هر سال تابستون عجايب هفت گانه جديد جهان + عكس 9 توصيه براي تصميم گيري درست سفيد كردن دندان ها با چند روش طبيعي افرادي كه تنها زندگي مي كنند بخوانند عكس هاي عاشقانه سري 5 دانلود بازي بسكتبال Basketmania v2.1.3 (آندرويد) دانلود بازي معمايي و بسيار جالب Brain.Genius (آندرويد) دانلود بازي بسيار جذاب و سر گرم كننده World_of_goo دانلود آهنگ جديد پيمان امين با نام غرور دانلود آهنگ جديد امين حبيبي با نام زخمي عكس هاي عاشقانه سري 4 دانلود آهنگ جديد ياسر رشادي با نام عزيزم مهمترين راه براي حفاظت موي سر پنج عادت مهم براي سلامتي پوست ______اميد______(دل نوشته) دل نوشته (خودم) سخنان بزرگان ايران و جهان
نويسندگان